MÜÜGITINGIMUSED

Roba OÜ, registrikood 10633448, asukohaga Tartu Põik 2g, Jõhvi 41701, Eesti, meiliaadress [email protected],  kontakttelefon + 372 580 55 200 (edaspidi Müüja) ja isik, kes esitab tellimuse e-poes Roba OÜ roba.ee ja sisestab oma isikuandmed (edaspidi Klient) sõlmivad müügilepingu võlaõigusseaduse tähenduses ja müügitingimustes (edaspidi Müügileping) sätestatud tingimustel.

Tarbijale (füüsilisele isikule, kes ei tegele majandus- või kutsetegevusega) kohaldatavad tingimused ei kehti juriidilisele isikule ja füüsilisele isikule, kes tegeleb majandus- või kutsetegevusega, ja vastupidi.

1 Üldsätted

1.1 E-pood Roba OÜ roba.ee (edaspidi E-pood) on müüja poolt loodud ja hallatav e-pood, mille kaudu toimub kauba müük kliendile.

1.2 E-poes ostu sooritamisel sõlmitakse müügileping, mille pooled on müüja ja klient.

1.3 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, muudest Eesti Vabariigi seadustest, muudest õigusaktidest ja sellest, mis on kokku lepitud müügitingimustes.

1.4 Müüjal on õigus müügitingimusi igal ajal ühepoolselt muuta, parandada või täiendada vastavalt kehtivatele õigusaktidele ja nõuetele. Klienti teavitatakse muudatustest, parandustest või täiendustest e-poe kodulehel roba.ee. Veebilehele sisse logides ja e-poes ostu tehes peab klient muudetud reeglitega uuesti nõustuma.

2 Kaupade hinnad

2.1 Kõigi e-poes olevate kaupade hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2 Kauba hinnale lisanduvad täiendavad transpordikulud (sh transpordi-, posti- ja kohaletoimetamiskulud). Transpordikulud arvutatakse ostukorvis.

2.3 Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on pärast kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist hinnad muutunud, kohustub müüja vastava kauba kliendile kätte toimetama sel hetkel kehtivate hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe hüvitamist.

2.4 Kui tehnilistel põhjustel on e-poes kauba hind ekslikult e-poe programmis kuvatud (näiteks nullhinnaga), on müüjal õigus nõuda kliendilt kauba tegelikku hinda. Kliendil ei ole õigust nõuda kauba eest tasumist ja kauba kohaletoimetamist e-poes märgitud eksliku hinnaga. Kliendil on õigus tühistada vale hinnaga tehtud kauba tellimus müügitingimustes sätestatud tingimustel.

3 Ostukorv ja tellimuse täitmine

3.1 E-poes esitatud tooted tellitakse tavaliselt ette. Koos kaubaga on näidatud maksimaalne tarneaeg, mis on aeg, mille jooksul müüja saab kauba kullerile üle anda (edaspidi nimetatud Tarneaeg). E-poes esitatud toodete saadavus võib muutuda tootja või tarnija tarneraskuste tõttu, samuti e-poe programmi või teabevahetussüsteemi tehniliste probleemide tõttu.

3.2 Kui kliendi tellimust ei ole võimalik kliendiga kokkulepitud tarneaja jooksul täita, võtab müüja kliendiga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja või kauba asendamise samaväärse hinna ja/või kvaliteediga kaubaga või tagasimakse. Raha tagastatakse kliendile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, millal klient teatas, et ei ole asendusega nõus.

3.3 Kui klient on tellinud mitu erineva tarneajaga kaupa ühes tellimuses, toimetatakse kaubad tavaliselt kohale koos. Kui klient soovib kaupa eraldi vastu võtta, siis on kliendil soovi korral võimalus olemasolev kaup laos iseseisvalt peale võtta või tasuda täiendava kohaletoimetamise eest. Kui mitme kauba tellimisel ühe kauba kohaletoimetamine viibib tootja või müüja süül, peab müüja ostja nõudmisel viivitamatult tarnima ostjale laos oleva kauba ja hilinenud kauba nende saabumisel, kuid ainult tingimusel, et klient nõustub eelnevalt hüvitama täiendavad transpordikulud.

3.4 Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba kõrval.

3.5 E-poes kuvatavad kaupade pildid on illustratiivsed ja võivad tegelikest kaupadest erineda. E-poes olevad toodete kirjeldused võivad olla puudulikud ja sisaldada tahtmatuid vigu.

3.6 E-poes pakutavaid kaupu müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.

3.7 Müügilepingu sõlmimisel kinnitab klient, et ta on vähemalt 18-aastane.

3.8 Kaupu, mida õigusaktide kohaselt tohib müüa ainult täiskasvanutele (näiteks hoiatus- ja signaalrelvad, padrunid, vibud, ammud, õhkrelvad, pipragaas, noad, saed, matšeeted jne) müüakse ainult täiskasvanud ostjatele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et nad on vähemalt 18-aastased. Asjaomaste kaupade üleandmisel kontrollitakse ostja vanust.

3.9 Toodete tellimiseks peab lisama soovitud tooted oma ostukorvi. Pärast toote valimist tuleb vajutada nuppu “Lisa ostukorvi”, mille järel luuakse ostukorv. Väljal „Kogus“ saab muuta ostukorvis olevate kaupade arvu. Tellimuse esitamiseks tuleb klõpsata nupul „Jätka maksmisega“, misjärel suunatakse klient maksmise lehele.

3.10 Tellimuse esitamiseks tuleb täita kohustuslikud andmeväljad (eraisiku puhul: ees- ja perekonnanimi, kontakt telefon, meiliposti aadress, tarneaadress; juriidilise isiku puhul: ettevõtte nimi, registrikood, käibemaksukohustuslase number, ettevõtte aadress) ja valima sobiva tarneviisi. Seejärel tasub klient kauba eest.

4 Tellimuse eest tasumine

4.1 Kauba eest saab tasuda internetipanga pangalingi kaudu, maksekaardiga (näiteks Google Pay, Apple Pay, VISA, MasterCard), arve-saatelehe põhineva pangaülekandega, elektroonilise arvepidaja kaudu või osamaksetena või muul viisil, mis on märgitud tellimuse vormistamis etappil. Maksetüüpide täieliku loendi leiate veebilehelt https://roba.ee/makseviisid/.

4.2 Panga viitenumbriga maksmiseks valib klient makseviisiks vastava panga viitenumbri (nt Swedbank AS, AS SEB Pank, AS LHV Pank, Luminor Holding AS, Coop Pank AS, Citadele banka Eesti filiaal AS, Revolut Ltd., N 26). Pärast makseviisi valimist ja pärast nupu „Telli“ vajutamist, saadetakse klient otse panga, internetipanka tema poolt valitud pangalingi kaudu, kust makse tehakse.

4.3 Maksekaardiga maksmiseks peab klient valima makseviisiks Google Pay, Apple Pay, MasterCard või Visa ja sisestama maksekaardi andmed.

4.4 Kui klient otsustab arve alusel tasuda, saadetakse arve kliendi meiliaadressile ja klient peab arve tasuma 3 päeva jooksul alates arve väljastamisest pangaülekandega. Pangaülekande tegemiseks vajalikud andmed leiate Arve-saatelehelt ja ostukorvist, klõpsates nupule „otsene pangaülekanne käsitsi“. Pangaülekanne tuleb teha müüja pangakontole tellimuse kogusumma ulatuses ning ülekande selgituses tuleb märkida tellimuse number. Kui klient ei tasu arvet 3 päeva jooksul alates arve väljastamisest, siis kliendi tellimus ja arve tühistatakse. Kliendi tellimus saadetakse pärast raha krediteerimist müüja kontole. Tellimuse kiiremaks saatmiseks teavitab klient müüjat meiliaadressil [email protected] ja saadab müüjale maksekorralduse koopia.

4.5 Elektroonilise arvepidaja kaudu tasumiseks peab klient sisenema elektroonilise arvepidaja keskkonda.

4.6 Osamaksetena tasumiseks tuleb valida ostukorvis nupp „Maksa hiljem, komisjonitasu maksmata“. Lugege lähemalt Montonio järelmaksu kohta siit: https://roba.ee/makseviisid/#Järelmaks. Teenust osutatakse Montonio Finance OÜ kaudu. See teenus võimaldab kauba kohe kätte saada ja tasuda osaliselt või täielikult kokkulepitud ajal. Lisateavet leiab aadressilt https://roba.ee/makseviisid/#Maksahiljem.

4.7 Tellimuse esitamisel kohustub klient esitama tellimuse täitmiseks vajalikud usaldusväärsed andmed. Müüja ei vastuta mittenõuetekohase täitmise, tellimuse mittetäitmise või sellest tulenevate tagajärgede eest, mis tulenevad kliendi esitatud ebaõigetest andmetest.

4.8 Pärast tellimuse täitmist saadetakse tellimuse kinnitus kliendi meiliaadressile. Ostmist kinnitav arve väljastatakse kliendile kauba kättesaamisel või eraldi meili teel.

4.9 Kui klient on saatnud e-poe kaudu tellimuse ja müüja on saatnud tellimuse kättesaamist kinnitava meili, loetakse, et müüja ja klient on sõlminud müügilepingu võlaõigusseaduse tähenduses ja müügitingimustes sätestatud tingimustel.

4.10 Juhul kui klient soovib, et kaup saadetakse eraldi pakkides, siis klient peab maksma iga paki eest eraldi saatmiskulu.

4.11 Müüja on kohustatud loovutama kliendile olemasoleva toodetud kauba või kauba, mille müüja tulevikus ostab, ning tegema võimalikuks omandi ülemineku kliendile. Klient kohustub tasuma müüjale kauba ostuhinna sularahas ja kauba vastu võtma. Kauba omandi üleminek loetakse toimunuks kauba üleandmisel kliendi poolt määratud kullerfirmale/kliendile/kolmandale isikule. Tarbijale müümise korral loetakse kaup üleantuks kauba üleandmisel kliendi füüsilisse valdusse.

5. Toodete tarnimine

5.1 Kliendil on õigus valida kaupade kättesaamiseks üks kolmest viisist. Müüja tarnib kauba ostjale Eesti Vabariigis kliendi poolt valitud tarneviisi kasutades. Kauba üleandmine muul viisil toimub ainult eelneval kokkuleppel müüjaga. Täielik nimekiri on saadaval aadressil https://roba.ee/kohaletoomine/.

5.1.1 Kaup toimetatakse kliendile kätte kulleriga.

5.1.1.1 Kauba toimetab kliendile Itella kuller.
5.1.1.2 Kaup toimetab kliendile DPD kuller.
5.1.1.3 Kauba kohaletoimetamine kulleriga toimub tavaliselt Eestis 1-3 tööpäeva jooksul pärast kauba üleandmist kullerile.
5.1.1.4 Kuller toimetab kauba kliendi poolt tellimuses märgitud aadressile.
5.1.1.5 Kui kliendi poolt tellitud kaup antakse üle kullerfirmale, võtab kullerfirma kliendiga ühendust, et täpsustada kauba üleandmise aega.

5.1.2 Müüja saadab kauba kliendi poolt valitud Itella SmartPOST, DPD, Omniva pakiautomaati.

5.1.2.1 Kaup jõuab pakiautomaati tavaliselt 1 tööpäeva jooksul pärast paki lähetamist.
5.1.2.2 Tellitud kauba pakiautomaati toimetamisel teavitatakse klienti SMS-i teel pakiautomaadi avamiseks vajaliku turvakoodiga.
5.1.2.3 Kaupa hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates kauba saabumise päevast. Kui klient ei ole kaupa 7 kalendripäeva jooksul peale võtnud, tagastatakse see müüjale. Kui kaup on müüjale tagastatud, peab klient kauba kättesaamiseks postikulu tagasi maksma.

5.1.3 Klient võtab kauba ise peale.

5.1.3.1 Klient võtab kauba peale müüja kauplusest aadressil Tartu põik 2g, Jõhvi, Ida-Virumaa, 41537, Eesti.
5.1.3.2 Klient võtab kauba peale müüja kauplusest aadressil Fama 4, Narva linn, Ida-Virumaa, 20303, Eesti.

5.2 Kui klient valib kauba kättesaamise viisiks pealekorje, teavitatakse klienti telefoni või meili teel esimesel võimalusel, kui tema poolt valitud kaup on üleandmiseks valmis. Kauba kliendile üleandmise kohustus loetakse täidetuks, kui müüja on kauba nimetatud kohas kliendile üleandmiseks ette valmistanud ja sellest klienti teavitanud.

5.3 Tellitud kaup toimetatakse kliendile tellimuses märgitud aadressile. Kauba üleandmine kolmandatele isikutele toimub ainult eelneval kokkuleppel kliendiga.

5.4 Kauba üleandmiseks on müügitingimustes sätestatud kauba transport, kuid sellega ei kaasne müüja kohustust kaup ostjale üle anda. Kauba ostjale üleandmise kohustus loetakse täidetuks kauba vedajale (kullerfirmale/postiasutusele) üleandmise hetkel, kes on kohustatud kauba väljasaatmiskohast välja viima.

5.5 Kauba tarbijale müümise korral tagatakse kauba transport. Kauba kliendile üleandmise kohustus loetakse täidetuks kauba kliendile üleandmise hetkel.

5.6 Kui kaup on transporditeenuse osutaja tegevuse tõttu tarne käigus kahjustatud, parandab müüja kauba või asendab selle uuega, kui tal ei ole võimalik seda parandada.

5.7 Tarneaja ületamist ei loeta müüja poolseks lepingu rikkumiseks, kui müüja viivituse on põhjustanud kolmandad isikud (sh tootja või veoteenuse osutaja viivitus).

5.8 Klient on kohustatud tagama tellimuse vormistamisel esitatud kontaktandmete õigsuse. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise ja võimalike arusaamatuste eest, mis tekivad, kui viivitus või arusaamatus on põhjustatud kliendi poolt tellimuse esitamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Klient ei saa oma kohaletoimetamise üksikasju hiljem muuta.

5.9 Klient on kohustatud kontrollima kauba pakendit ja seisukorda kohe pärast kauba kättesaamist. Juhul, kui klient on otsustanud kauba peale võtta ja kauba pakend on kahjustatud, on klient kohustatud selle koheselt klienditeenindajaga parandama.

6 Lepingust taganemine

6.1 Lepingust taganemine toimub vastavalt müügitingimuste 7. jaole „Taganemisõigus“.

6.2 Müüja tagastab kliendile tasutud ostusumma viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust kõrvalekaldumise teate kättesaamise kuupäevast.

6.3 Raha kantakse kliendile samale arvelduskontole, millelt see müüjale laekus.

7 Taganemisõigus

7.1 Kliendil (tarbijal) on õigus 14 päeva jooksul e-poes sõlmitud lepingust taganeda ilma põhjuseid selgitamata. Arvestusperiood algab kauba kliendile üleandmise kuupäevast.

7.2 Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.

7.3 Tagastatud kaup peab olema defektideta, täielik, originaalpakendis ja kasutamata.

7.4 Taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peab klient toodet käsitsema ja kasutama ainult nii, nagu tal tavaliselt poes lubatud on.

7.5 Kui kaupa kasutati muul otstarbel kui see, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või kui sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus ühepoolselt maha arvata kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis kliendile tagastatavast summast. Hüvitise suurus määratakse iga kord vastavalt tagastatud kauba maksumuse võimaliku vähenemise astmele ning hüvitise suurus teatatakse kliendile esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse määramist.

7.6 Taganemisõiguse kasutamiseks peab klient tegema müüjale selgesõnalise avalduse, täites e-poes oleva taganemisteate vormi, mis asub aadressil https://roba.ee/tagastus-ja-garantii/ või postiga aadressil: Tartu põik 2g, Jõhvi, Ida-Virumaa, 41537 või meiliaadressil [email protected].

7.7 Taganemisõiguse kasutamisel edastab klient punktis 7.6. kirjeldatud avalduse või teate enne taganemisõiguse kehtivusaja lõppu.

7.8 Müüja kinnitab taganemisteate kättesaamist kliendile meili teel.

7.9 Lepingust taganemise tagajärjed:

7.9.1 Kui klient taganeb lepingust, tagastab müüja kliendile kõik lepingu alusel saadud maksed.
7.9.2. Kui klient on sõnaselgelt valinud muu tarneviisi kui müüja pakutud odavaim tavapärane tarneviis, ei ole müüja kohustatud tagastama kliendile kulusid, mis ületavad tavapärase tarneviisiga seotud kulusid.
7.9.3. Tarbija kohustub kandma kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatud kaup ei vasta tellimusele (näiteks ebaõige või defektne kaup).
7.9.4. Lepingust taganemise taotluse esitamisel kohustub klient tagastama müüjale viimase saadud kauba viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
7.9.5. Kõik laekunud maksed tagastatakse kliendile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil müüja sai teada kliendi otsusest lepingust taganeda ja klient tagastas kauba müüjale.
7.9.6. Müüja võib keelduda makse tagastamisest kuni lepingu eseme tagastamiseni või kuni ostja esitab tõendid, et ta on eseme tagastanud, olenevalt sellest, kumb toimub varem.
7.9.7. Müüja tagastab makse(d), kandes need kliendile üle samale arvelduskontole, millelt klient tegi müüjale makse.

7.10 Müüjal on õigus müügilepingust taganeda, kui kauba hind müüja e-poes on vea tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

8 Kauba müügilepingu tingimuste rikkumisest teatamine ja kaebuse esitamise õigus

8.1 Müüja vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise kuupäevast. Esimese aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise hetkel. Vastutus nimetatud eelduse ümberlükkamise eest lasub müüjal. See tähendab, et vastava kontrolli kulud kannab müüja. Kui puudus avastatakse pärast esimest aastat pärast kauba üleandmist, peab klient tellima kontrolli ja tasuma vastavad kulud.

8.2 Kaebus müügilepingu tingimuste mittetäitmise kohta tuleb esitada hiljemalt 2 kuu jooksul puuduse tekkimise päevast arvates.

8.3 Kui kaup ei vasta kliendi (tarbija) tellitule, võib klient nõuda müüjalt kauba parandamist või asendamist. Juhul, kui kauba parandamine või asendamine on võimatu või ebaõnnestub, kauba parandamine/asendamine põhjustab kliendile (tarbijale) põhjendamatuid ebamugavusi või müüja keeldub kaebust lahendamast, on Kliendil (tarbijal) õigus müügilepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

8.4 Kaebus tuleb saata meiliaadressile [email protected] või postiga aadressile Tartu põik 2g, Jõhvi, Ida-Virumaa, 41537.

8.5 Kaebuses tuleb märkida:

8.5.1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;
8.5.2. Kaebuse esitamise kuupäev;
8.5.3. Kauba defekti kirjeldus;
8.5.4. Kliendi esitatud nõue;
8.5.5. Link tellimuse/arve numbrile, mille alusel klient kauba tellis, või lisada selle koopia pretensioonile.

8.6 Müüja kinnitab kaebuse kättesaamist samas vormis, nagu see esitati.

8.7 Müüja kohustub kliendi (tarbija) pretensioonile vastama kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Kui müüja ei vasta nõudele 15 päeva jooksul, teavitab müüja sellest klienti (tarbijat), selgitades viivitust ja määrates uue mõistliku tähtaja vastamiseks. Kui müüja ei täida oma lubadust lahendada kaebus ettenähtud tähtaja jooksul, loetakse, et müüja on keeldunud kaebuse lahendamisest.

8.8 Kui müüja lükkab kliendi (tarbija) kaebuse tagasi või rahuldab selle osaliselt, peab müüja seda kirjalikult kliendile (tarbijale) põhjendama.

8.9 Müüja ei vastuta järgmiste puuduste eest:

8.9.1. Kauba vigastuse eest, mis on põhjustatud kasutaja juhuslikust või tahtlikust kahjustusest;
8.9.2. Kauba vigastuse eest, mis on põhjustatud kasutusjuhendi ja kauba paigaldusjuhendi mittejärgimisest;
8.9.3. Kauba vigastuse eest, mis on põhjustatud kauba tehniliste omaduste muutumisest tootja poolt sertifitseerimata isiku või teenuse poolt;
8.9.4. Kauba vigastuse eest, mis on põhjustatud kauba kasutamisest ettenägematutes keskkonnatingimustes;
8.9.5. Kauba vigastuse eest, mis on põhjustatud äikesest või muudest loodusnähtustest (vääramatu jõud).

8.10 Kaebust ei saa lahendada, kui müüja tõendab, et kauba puudused on tekkinud kliendi süül.

8.11 Kui kaebuse aluseks olevaid kaupu ei ole võimalik parandada või nende tootmist peatada, asendatakse kaup kliendi nõusolekul samaväärse kaubaga.

8.12 Kui müüja vastutab kauba puuduse eest, on kliendil õigus kasutada võlaõigusseaduse § 101 sätestatud õiguskaitsevahendeid, st nõuda kohustuse täitmist, keelduda võlakohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, taganeda müügilepingust või lõpetada müügileping, alandada hinda või viivitada müüja rahalise kohustuse täitmisega nõuda trahvi tasumist.

9 Vastutus

9.1 Müüja vastutab kauba müügihinna mahu eest. Müüja ei vastuta defektse kauba tekitatud kahju eest, näiteks vara, käibe või kasumi kaotuse eest.

9.2 Klient kohustub kasutama e-poe teenuseid üksnes vastavalt seadusele ja lähtudes heast tavast.

9.3 Klient vastutab müüjale, teistele klientidele, veoteenuse osutajale või kolmandatele isikutele tekitatud kahju eest, mis tuleneb e-poe kasutamisest, mis ei vasta seaduse või hea tava kohaselt müügitingimustele.

9.4 Klient vastutab kõigi kasutamist vajavate seadmete tarvikute ja kulutarvikute tarnimise ja hooldamise eest, samuti muude e-poe kasutamisega seotud kulude eest.

9.5 Müüja ei vastuta kliendile tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on põhjustatud asjaolust, mida müüja ei saanud mõjutada ja mille toimumist müüja ei osanud ette näha (vääramatu jõud).

9.6 Pooled vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10 Vaidluste lahendamine

10.1 Kui kliendil on pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile [email protected] või postiga aadressile Tartu põik 2g, Jõhvi, Ida-Virumaa. Pooled lahendavad erimeelsused läbirääkimiste teel.

10.2 Kui klient ja müüja ei suuda vaidlust lepingu alusel lahendada, võib klient (tarbija) pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni menetluslike tingimustega saate tutvuda ja esitada avalduse järgmisel leheküljel https://komisjon.ee/et.

10.3 Kui klient ja müüja ei suuda vaidlust kokkuleppel lahendada, võivad pooled pöörduda vaidluse lahendamiseks ka kohtusse.

11 Kohustuslikud müügitingimused

11.1 Müügitingimustega tutvumine on kliendile kohustuslik.

11.2 Tellimuse esitamisel, märkides linnuke ruutu “Olen tutvunud ja nõustun veebilehe müügitingimustega”, nõustub klient, et ta on tutvunud müügitingimustega, neist aru saanud ja nendega nõustunud ning soovib sõlmida müüjaga nendel tingimustel lepingulise suhte.

11.3 Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tutvuda e-poe kodulehel oleva lepingueelse teabega. Lepingueelse teabena esitatud andmed muutuvad lepingu osaks.

11.4 Müügitingimuste ühe tingimuse või punkti kehtetus ei muuda müügitingimusi tervikuna kehtetuks.

11.5 Juhul, kui müügitingimused ei reguleeri tekkinud probleemi või vaidlust, kohaldatakse vastavaid õigusakte.

12 Garantiitingimused

12.1 Müüja annab kaubale tootja garantii.

12.2 Kui tootele kehtib tootja poolt antud garantii, siis on see märgitud toote pakendiga kaasasolevas dokumentatsioonis.

12.3 Kauba garantiiperiood on märgitud kauba kirjelduses. Garantiiaeg algab kauba kliendile üleandmise hetkest ja kehtib kauba tootja poolt kehtestatud ajani.

12.4 Ostmisel väljastatakse ostjale koos kaubaga garantiidokumendid, mis sätestavad kauba garantiitingimused.

12.5 Klient peab tutvuma Toote info- ja garantiilehega, et teada saada täpsed Toote garantiitingimused.

12.6 Arusaamatuste vältimiseks peab klient kauba üleandmise kohas kontrollima garantiidokumentide (tootemudel, seerianumber, müügikuupäev, müüja ja kliendi allkirjad) täitmise õigsust. Ostja garantiidokument on arve, mis saadetakse meili teel või väljastatakse kauba väljastamiskohas.

12.7 Enne toote kasutamist peab klient hoolikalt lugema kasutusjuhendit ja kasutama toodet ainult vastavalt selle juhistele, toote omadustele ja eesmärgile.

12.8 Garantii annab kliendile õiguse nõuda kauba tasuta parandamist või asendamist garantiiaja jooksul. Nõue lahendatakse vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Nõude esitamist reguleerib käesolevate müügitingimuste 8. jagu.

12.9 Pretensiooni saab esitada meiliaadressil [email protected] või postiga aadressile Tartu põik 2g, Jõhvi, Ida-Virumaa, 41537.

12.10 Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil.

12.11 Garantii ei välista ega piira kliendi õigust kasutada muid õiguskaitsevahendeid.

12.12 Garantii alla ei kuulu:

12.12.1. kahju, mis tuleneb kauba kasutusjuhendile mittevastavast kasutamisest;
12.12.2. kahju, mis tuleneb kauba hoiustamis- ja veotingimuste mittetäitmisest;
12.12.3. kahju, mis tuleneb kauba ebaõigest paigaldamisest vastavalt juhistele;
12.12.4. kliendi tekitatud kahju;
12.12.5. loodusõnnetuste, pikselöökide, tulekahjude, üleujutuste jms põhjustatud kahju;
12.12.6. kahjustused, mis on seotud mitteoriginaalsete või sertifitseerimata toodete kasutamisega tootja poolt;
12.12.7. olukord, kus garantiiühik või kauba seerianumber on kahjustatud;
12.12.8. kahju, mis on seotud asjaoluga, et kaupa kasutati muul otstarbel;
12.12.9. kauba pakendis sisalduvate ja loomulikult kulunud akude, patareide, ühendusjuhtmete, lambipirnide, sulavkaitsmete ja muude komponentide kahjustused;
12.12.10. kahju, mis on põhjustatud kauba tehniliste andmete muutumisest seoses kauba hooldamisega sertifitseerimata organisatsioonide poolt.

13 Müük väljaspool Eesti Vabariigi territooriumi asuvale kliendile

13.1 Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Eesti Vabariigi õigusaktidele.

13.2 Klient, kes tellib kauba väljaspool Eesti Vabariigi territooriumi, kohustub kontrollima kauba seaduslikkust sihtriigis. Müüja ei vastuta, kui e-poes müüdavate kaupade kasutamine on ebaseaduslik väljaspool Eesti Vabariigi territooriumi.

13.3 Kauba tellimisel Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu territooriumil tellimusele täiendavaid makse ei lisandu. Kauba tellimisel kolmandasse riiki kohustub klient täitma tollideklaratsiooni ja tasuma täiendavaid makse vastavalt sihtriigi õigusaktidele. Müüja ei vastuta kauba tellimisel tekkinud lisamaksude eest.

13.4 Klient kinnitab, et ta on teadlik, et müüja e-poes müüdavatel kaupadel võib olla piiratud käive riigis, kus klient kaupa tellib, ning et nende omandamine ja valdamine võib nõuda riigisiseseid lubasid, millise kauba valdamine on karistatav, sealhulgas väärteo või kuriteo eest. Eelkõige mõistab klient, et müüja e-poes müüdavaid kaupu võib pidada relvadeks või relvade osadeks riigis, kus klient kaupa tellib. Müüja tagab ainult selle, et müüja e-poes müüdavad kaubad võivad kuuluda Eesti Vabariigi territooriumil ning müüja ei vastuta mingil juhul võimalike tagajärgede eest, mis võivad tekkida nimetatud kaupade omamisest teistes riikides.

14 Turundustööriistad

14.1 Müüja võib omal äranägemisel algatada e-poes erinevaid kampaaniaid ja mänge.

14.2 Teatud reklaamikampaaniate ajal võib müüja anda klientidele oma kingituse (virtuaalse) raha eurodes, mida saab kasutada e-poes müüdavate kaupade ostude eest tasumiseks.

14.3 Kui klient on tasunud toote ostmise eest teatud summa kinke-eurodes ja müüjal on õigus käesolevates müügitingimustes sätestatud müügilepingust taganeda, tagastatakse kasutatud virtuaalsed eurod kliendile. Ostjal on võimalik kontrollida tagastatud virtuaalsete eurode summat omal kontol.

14.4 Müüjal on õigus kampaaniate ja mängude tingimusi ette teatamata ühepoolselt muuta, samuti need tühistada. Samuti on müüjal õigus ette teatamata ühepoolselt muuta ja tühistada virtuaalsete eurode vastuvõtmise, kasutamise ja tasumise tingimusi. Kampaaniatingimuste muutmine või tühistamine, virtuaalsete eurode vastuvõtmine ja kauba eest tasumine kehtivad muudatuste vastuvõtmise (tühistamise) hetkest.

14.5 Kinke-eurodel võib olla aegumiskuupäev, mis aegumisel maha kantakse. Klient saab kinke-raha aegumiskuupäeva kontrollida omal kontol.